Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

TOEPASSINGEN VAN HET PORTAAL

Het principe van het portaal (Eng: portal) is dat een externe partij, bijvoorbeeld een klant, jou informatie toezendt via de webpagina van het portaal. Die informatie komt vervolgens binnen in jouw Share-board team als een notitie met eventueel daaraan gekoppelde bestanden. 


Jouw team kan ermee aan de slag. De externe partij heeft toegang tot Share-board met een persoonlijke inlogcode om enkel zijn ingezonden stukken in te zien. Ook kan de externe partij reacties geven op mogelijke vragen of opmerkingen van het team.


Het portaal heeft vele toepassingsmogelijkheden. Hieronder enkele voorbeelden: 

  • Studenten die hun eindexamen inleveren en vervolgens feedback krijgen en vragen kunnen stellen.
  • Een ideeënbus voor werknemers binnen een bedrijf. Ze kunnen zien wat er met hun idee gedaan wordt en meedenken. 
  • Een klantportaal waar klanten een offerte kunnen aanvragen en details kunnen bespreken. 
  • Een klantportaal waar klanten een specifieke vraag kunnen stellen m.b.t. het assortiment, bijvoorbeeld een maatwerk-product waar je nog niet aan hebt gedacht.
  • Een samenwerking met experts, waarbij stukken ingezonden en besproken worden.
Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?