Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

HOE WERKT HET PORTAAL?

Via het portaal kun je communiceren met iemand van buiten het team, zoals een klant. Een klant kan bijvoorbeeld een klacht indienen en een bestand zoals een foto meesturen. Vervolgens kan de klant zijn klacht volgen, door in te loggen op Share-board.

De ingezonden informatie komt binnen in het portaal op Share-board. Bestanden zijn automatisch gekoppeld aan het bericht. De klant kan inloggen op Share-board om zijn eigen geuploade informatie te zien. Een klant kan niet de informatie van het hele team of andere klanten zien. 


Het hele team kan communiceren met de klant door het portaal-bericht aan te passen, een reactie te geven of bestanden te uploaden. Ook kunnen zij de bestanden downloaden, eraan werken, en een nieuwe versie uploaden.


Er zijn verschillende manieren waarop je het portaal kunt inzetten. Als eerste kun je de webpagina van je portaal gebruiken, die Share-board automatisch voor je aanmaakt. De link naar deze portaalpagina vind je in je Share-board team onder Instellingen/Portaal. Ook is het mogelijk het formulier te integreren in een e-mail of op je eigen website. Gebruik hiervoor de link die je vindt onder Instellingen/Portaal. 

Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?