Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

HOE WERK IK MET LABELS EN LIJSTEN?

Je kunt bestanden groeperen door labels te gebruiken. Op deze manier kan je dossiers maken. 

Je kunt zoveel labels aanmaken als je wilt:

Label ‘Jaar’: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, …
Label ‘Documenten’: Plannen, Offerte, Contract, Evaluatie, Onderzoek, …
Label ‘Onderwerp’: Milieu, Waterveiligheid, Verkeer, Woningbouw, …

Maak vervolgens duidelijke overzichten met lijsten:

De lijst ‘Plannen 2017’ heeft de labels:

  • 2017
  • Plannen



Zo maak je labels aan: 

  • Klik bovenaan de pagina op: Instellingen.
  • Klik in de tweede kolom op: Labels beheren.
  • Klik op: ‘Vul nieuwe hoofdlabel in’ en type hier in welke categorie de nieuwe labels vallen.
  • Klik op: Label opslaan.
  • Klik op: ‘Vul nieuwe […] in’ en type hier de naam van de label.
  • Type ‘enter’ om de label op te slaan.
  • Herhaal de vorige twee stappen totdat je alle labels hebt ingevuld. 
  • Alles wordt automatisch opgeslagen. Klik op Sluit om het scherm te sluiten.


Zo maak je een lijst:

  • Ga naar ‘Team tijdlijn’ om een lijst te maken die alle items kan bevatten. Of ga naar één van de items, zoals acties, om alleen een lijst te maken die bestaat uit acties.
  • Klik in het linkermenu op: Lijst toevoegen.
  • Vink de opties aan die je in je lijst wilt hebben. 
  • Vink de optie aan ‘Pas toe voor alle teamleden’, indien je wilt dat deze lijst voor iedereen te zien is. Laat deze optie uit als je alleen zelf deze lijst wilt zien. 
  • Klik op: Lijst opslaan.
  • De lijst is nu te vinden in het linkermenu onder ‘Mijn lijsten’. 
Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres
Pagina
Was de uitleg helder?