Hoe kunnen we je helpen? Vraag het ons.

Zoeken

Vul hierboven je vraag in en doorzoek de support site. 

Of browse door de verschillende onderwerpen en leer meer over Share-board.

WELKE TYPEN GEBRUIKERS ZIJN ER IN SHARE-BOARD?

Share-board kent 4 verschillende gebruikers: 

  • Beheerders
  • Teamleden 
  • Externe teamleden
  • Klanten via het portaal

Beheerders

Degene die een nieuw team maakt, is de beheerder van dat nieuwe team. De beheerder kan de structuur van een team veranderen, zoals de labels en item-categorieën. Ook kan een beheerder nieuwe teamleden uitnodigen en teamleden aanstellen als beheerder. Dan zijn er meerdere beheerders in een team. Elke beheerder kan zichzelf terugzetten tot teamlid. Er blijft altijd minstens één beheerder in elk team, dus als je de enige beheerder bent, kan je jezelf niet terugzetten naar teamlid. 

De beheerder kan ook instellen of de teamleden wel of niet onbeperkt subteams kunnen aanmaken. Ook kan de beheerder instellen of de beheerders van subteams wel of niet externe teamleden mogen uitnodigen in hun subteam.


Teamleden

De beheerder nodigt iemand uit tot een team om teamlid te worden. Als de genodigde de uitnodiging accepteert wordt hij/zij teamlid. Als teamlid kan je werken aan alle items binnen je team. Je kan echter niet de structuur van het team veranderen, zoals de labels en item-categorieën. Dit kan alleen een beheerder.


Externe teamleden

Externe teamleden zijn teamleden die niet voorkomen in het hoofdteam, maar wel in een subteam. Nodig externe teamleden uit in een subteam om samen te werken aan specifieke klant-projecten, innovatieprojecten en aanbestedingen.

Voorbeeld: In het hoofdteam zitten alle medewerkers van één organisatie. Het subteam is een projectteam met medewerkers van organisatie (uit het hoofdteam) + externe teamleden die niet in het hoofdteam voorkomen cq niet van organisatie zijn.


Klanten via het portaal

Als iemand van buiten een team, bijvoorbeeld een klant, informatie indient via het portaal, dan komt dit binnen als een notitie met eventueel daaraan gekoppelde bestanden. Een klant via het portaal krijgt inloggegevens via de email en ziet alléén zijn of haar ingediende item en bestanden. Alle teamleden kunnen het ingediende item en bestanden zien, bewerken, downloaden en reacties erop geven.

Lees hier hoe je kan zien welk type gebruiker jij bent in het team. 

Was de uitleg helder?

Was de uitleg helder?

Ja!
Ja!
Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Niet helder? Geef ons een tip of stel een vraag.

Vertel het ons
E-mailadres *
Pagina
Was de uitleg helder?