De standaard beveiliging van Share-board is:
Daar bovenop kan je extra beveiligingsmaatregelen instellen. Deze maatregelen gaan over de toegang (twee-factor authentificatie) en bescherming van data (gegevens kunnen niet verwijderd worden uit de prullenbak, waarschuwingsmelding bij printen, e-mailen of downloaden).
Twee-factor authentificatie
Zet twee-factor authentificatie aan om inloggen extra veilig te maken. Het voorkomt dat onbevoegden toegang hebben tot jullie team en jullie gegevens. Als twee-factor authentificatie aan staat, krijgt elk teamlid bij elke inlog-poging, direct een email met een code. Deze code voer je in om in te loggen.
Gegevens kunnen niet verwijderd worden uit de prullenbak
Deze functie zorgt ervoor dat je altijd kan achterhalen wat er gebeurd is. Zet deze functie tijdelijk uit als je bijvoorbeeld op verzoek van de patiënt of klant de gegevens uit de prullenbak wilt verwijderen.
Waarschuwingsmelding bij printen, e-mailen of downloaden
Geef een waarschuwingsmelding op het moment dat je informatie naar buiten wilt brengen door te printen, e-mailen of downloaden. Het voorkomt het onbewust lekken van informatie.
De extra beveiliging is interessant voor:
Vink alle opties aan om de beveiliging in te stellen voor de zorg (NEN7512).